LANGUAGE TEACHING METHODOLOGY 

Brown, G., Malmkjær, K., & Williams, J. (1996). Performance and competence in second language acquisition. Cambridge: Cambridge University Press. 

Candlin, C., & Mercer, N. (Eds.). (2001). English language teaching in its social context. London: Routledge. 

Mitchell, R., & Myles, F. (1998). Second language learning theories. New York: Edward Arnold. 

Richards, J. C., & Renandya, W. A. (2002). Methodology in language teaching: An anthology of current practice. Cambridge: Cambridge University Press. 

Williams, M., & Bolitho, R. (1997). Psychology for language teachers: Constructivist approach. Cambridge: Cambridge University Press. 

RESEARCH 

Birjandi, P., Alavi, S. M., & Salmani-Nodoushan, M. A. (2004). Advanced writing. Tehran: Zabankadeh Publications. 

Farhady, H. (1997). Research methods in applied linguistics. Tehran: Payame Noor University Press. 

Heyes, S., Hardy, M., Humphreys, P., & Rooks, P. (1996). Starting statistics in psychology and education: A student handbook. Oxford: Oxford University Press. 

Pallant, J. (2001). SPSS survival manual: A step by step guide to data analysis using SPSS for Windows (Version 10). Buckingham: Open University Press. 

Van Dalen, D. B. (1973). Understanding educational research: An introduction (3rd ed.). New York: McGraw-Hill Book Company. 

THEORETICAL LINGUISTICS 

Fromkin, V., & Rodman, R. (1988). An introduction to language. New York: Holt, Rinehart and Winston, Inc. 

Radford, A. (1997). Syntax: A minimalist approach. Cambridge: Cambridge University Press. 

Yule, G. (1996). The study of language. Cambridge: Cambridge University Press. 

APPLIED LINGUISTICS 

Cook, G. 2003. Applied linguistics. Oxford. 

McCarthy, M. 2001. Issues in applied linguistics. Cambridge: Cambridge University Press. 

McDonough, S. 2002. Applied linguistics in education. New York: Edward Arnold. 

CONTRASTIVE/ERROR ANALYSIS 

Clark, J., & Yallop, C. (1990). An introduction to phonetics & phonology. London: Basil Blackwell. 

Salmani-Nodoushan, M. A., & Birjandi, P. (2004). A course in phonology. Tehran: Zabankadeh Publications. 

SOCIOLINGUISTICS 

Paulston, C. B., & Tucker, G. R. (eds.). (2003). Sociolinguistics: The essential readings. Cambridge, MA.: Basil Blackwell. 

Fairclough, N. (2000). Discourse, social theory, and social research: the discourse of welfare reform. Journal of sociolinguistics, 4 (2), 163-195. 

Preston, D. R. (1989). Sociolinguistics and second language acquisition. Cambridge, MA.: Basil Blackwell. 

Wardhaugh, R. (1986). An introduction to sociolinguistics. Cambridge, MA.: Basil Blackwell. 

PSYCHOLINGUISTICS 

Garman, M. (1990). Psycholinguistics. Cambridge: Cambridge University Press. 

PRAGMATICS AND DISCOURSE ANALYSIS 

Brown, G., & Yule, G. (1983). Discourse analysis. Cambridge: Cambridge University Press.

Yule, G. (2000). Pragmatics. Oxford: Oxford University Press.

دانلود سوالات و پاسخ کلیدی دکتری 91 رشته آموزش زبان انگلیسی

حجم : 3.11 مگابایت

دانلود :  پرشین گیگ

رمز فایل :

www.konkur.in

------------------------------


تعداد سوالات آزمون ارشد مجموعه زبان انگلیسی

برای هر 3 گرایش 1 دفترچه ارائه می شود با مجموعاً 240 سوال و 150 دقیقه زمان پاسخگویی البته هر گرایش تنها به 60 سوال عمومی و 60 سوال تخصصی در نظر گرفته شده پاسخگو خواهند بود.

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان

Public Language:

1- 1100 words

2- Oxford practice Grammar Advanced (by George Yule)

Methodology:

1-Principles of language Teaching and learng 5th Ed (D.H. Brown, PLLT, All) Brown II

2- Approaches and Methods in Language Teaching (J,C.R Richards and T.S. Rodgers, R&R, All)  

3- Teaching by Principles (D.H. Brown, TBP, 1 to 20)

4- Developing Second Language Skills (K. Chastain, Chastain, 2-4-7-8-9-10-11)

5- Techniques and Principles in Language Teaching  2nd Ed (D. Larsen-Freemen, L-F, All)

Linguistic:

1- Essential Introductory Linguistics (G. Hudson, Hudson)

2- An Introduction to Language (V. Fromkin, R. Rodman, and N. Hyams, Fromkin, All)

3- The Study of Language (G. Yule, All)

Testing  :

1- Testing Language Skils (H. Farhady, A. Ja’farpur, and P. Birjandi, FJB, All)

2- Writing English Language Tests (J.B. Heaton, Heaton, All)

3- Language Assessment by Douglas Brown

4- Fundamental considerations in Language Testing by L.Bachman (chapters 1,2,3, 4)

تحلیل سوالات کارشناسی ارشد مجموعه آموزش زبان(دولتی- 92)

سؤالات آزمون سال 92 در رشته‌‌ی آموزش زبان انگلیسی به مراتب دشوارتر از سؤالات سال 91 بود. سؤالات رشته‌ی آموزش زبان به 3 بخش زبان سازی (15 سؤال)، آزمون سازی (15 سؤال) و روش تدریس (30 سؤال) تقسیم می‌شوند. منابع طرح سؤالات برای آزمون سال 91 روشن‌تر و مشخص‌تر از منابع طراحی سؤال‌های آزمون 92 بوده است. در برخی از سؤالات سال 92 نکاتی مورد پرسش قرار گرفته که در سال‌های پیشین کم‌تر به آن توجه شده است و این نکته بیشتر در سؤالات آزمون سازی مشهود است. در مورد چند سؤال سال 91 ابهاماتی وجود دارد. سؤال‌های سال 91 در مبحث زبان‌شناسی اکثراً از کتاب Fromkin طرح شده‌‌اند در حالی که در چند سال اخیر بیشتر سؤالات زبان‌شناسی از کتاب Hudson طرح می‌شدند. اما در سؤالات سال 92 ترکیبی از هر دو کتاب به عنوان منبع طرح سؤالات مورد توجه قرار گرفته‌اند. در مبحث روش تدریس، بر خلاف سؤالات سال 91 که اکثراً از کتاب Brown طرح شده بودند، سؤالات سال 92 اکثراً از متدها و توضیحات آن‌ها از کتاب Richards and Rodgers آورده شده‌اند. در بخش آزمون سازی به نظر می‌رسد علاوه بر کتاب FJB که در سال‌های گذشته به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع مورد توجه بوده است، کتاب‌های Bachman و Brown نیز مورد توجه طراحان سال 92 قرار گرفته است و سؤالات از حالت تک قطبی در آمده‌اند قاعدتاً میانگین درصد داوطلبین برای کنکور 92 پایین‌تر خواهد بود که به دلیل تنوع بیشتر و دشواری بیشتر سؤالات در سال 92 است.

 

نمونه سئو الات ارشد مجموعه زبان هر سه گرایش سراسری 92  بهمراه پاسخنامه

http://www.modaresanesharif.ac.ir/Download.php?x=arshad92/38.pdf&cacheId=87376815

کلید سئو الات تو سط سازمان سنجش

http://www.modaresanesharif.ac.ir/Download.php?x=Answer92/38.pdf&cacheId=81195058